Και αυτο οχι γιατι θελω να το παιξω εξυπνακιας.

Απλα γιατι,  μου τη σπαει που πανε να μου φορτωσουν την ενοχη της καταστροφης του περιβαλλοντος σε μεριδιο πολυ μεγαλυτερο απο αυτο που ξερω πως μου ανηκει!

Απλα γιατι, μου την σπαει που καποιοι τυποι με δυο αυτοκινητα εκ των οποιων το ενα τζιπ πολλων χιλιαδων κυβικων, μηχανη και σκαφος αναψυχης, κλεινοντας μια ωρα τα φωτα θεωρουν πως ειναι οικολογοι!

Απλα γιατι, μου τη σπαει που οτιδηποτε σωστο πρεπει να κραταει μια ωρα (αντε μια μερα το πολυ).

Απλα γιατι, ο ακρατος εγωισμος του ανθρωπου βαφτισε αυτη την ωρα, «Ωρα της Γης». Η Γη υπηρχε, υπαρχει και θα υπαρχει. Και οταν αποφασισει πως εμεις οι ανθρωποι γιναμε αρκετα ενοχλητικοι, θα μας πεταξει απο πανω της οπως ενας σκυλος πετα εναν ενοχλητικο ψυλλο.

Κλειστε λοιπον τα φωτα για μια ωρα και ολο τον υπολοιπο χρονο κλειστε τα ματια σε αυτα που γινονται γυρω σας, θεωρωντας πως εχετε κανει το χρεος σας.

24 responses »

  1. Ο/Η K.S. λέει:

    Nα μην σβήσει κανείς τίποτε αύριο
    Για όλα όσα λέει παραπάνω ο Ασημώνης…
    Kαι κυρίως γιατί το διαφημίζουν στο ΣΚΑΙ!
    …Το κανάλι των Άρη Πορτοσάλτε, Υποφάντη, Μπάμπη Παπαδημητρίου, Κατερίνας Ακριβοπούλου και πολλών άλλων γιγάντων της δημοσιογραφίας και πρακτόρων (ησυχάστε, με την έννοια του agent, εννοώ).
    Για να μην πιάσω τη WWF, που πρωτοστατεί στην εκστρατεία.
    Αλήθεια, είδα σήμερα το βράδυ τον υπεύθυνο επικοινωνίας της WWF στο ΣΚΑΙ, να προσπαθεί να μας πείσει να σβήσουμε τους διακόπτες.
    Φοβερά επιχειρήματα!!!
    Τελικά, με έπεισε να …μην σβήσω τίποτε!

    Σταύρος Κυριαζής

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η jim λέει:

    Σαν τότε με τη διαμαρτυρία για το βομβαρδισμό των Σερβων
    Να κλείσουμε τα φώτα για να εντοπίσει την διαμαρτυρία ο δορυφόρος
    Ελεγαν τότε

    «Κλείνουμε τα φώτα και βγαίνουμε γυμνοί στο μπαλκόνι
    Και αν δεν περάσει ο δορυφόρος,όλο και κάποιος θα περάσει :)»

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η Theo λέει:

    Επιτέλους! Μας τα ζάλισαν με τους «βομβαρδισμούς» για να κλείσουμε τα φώτα! Έχει καιρό που λέω ότι θα ανάψω κάθε φως -ακόμα και τους φακούς!- αυτή την ώρα και τώρα βλέπω πως δεν είμαι μόνος. Να ‘σαι καλά, ένας φίλος απ’ τα παλιά (όχι και πολύ παλιά…).

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η taxidromos λέει:

    Μαζί σου!

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η γιαννης τσιβαριανος λέει:

    ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΛΥΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΞΙΛΕΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ «ΚΑΚΕΣ» ΠΡΑΞΕΙΣ.
    ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ «ΤΡΥΚ» ΟΠΩΣ ΤΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ,ΕΠΕΤΕΙΟΙ,ΤΗΛΕΜΑΡΑΘΩΝΙΟΙ,ΑΝΑΒΟΝΤΑΣ ΠΥΡΣΟΥΣ, ΔΑΔΕΣ ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ «ΓΕΝΙΚΟΥΣ».
    ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΓΕΝΙΚΟΥΣ: ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ,ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ,ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ,ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ?

    Μου αρέσει!

  6. Ο/Η nektarios λέει:

    Εγω περυσι το εκανα!!
    Ολα γυρω σκοταδι και στο σπιτι μου ήταν σαν να είχαμε γάμο!!
    Φετος μαλλον το ίδιο θα κανω…

    Μου αρέσει!

  7. Ο/Η ΦΡΕΣΚΟΣ λέει:

    ΕΓΡΑΨΕΣ ΑΣΗΜΩΝΗ (ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ)

    Μου αρέσει!

  8. Ο/Η spyros1000 λέει:

    Καλα τα λες κωστη…
    το αναδημοσιευω..

    Μου αρέσει!

  9. Ο/Η Σταμάτης Δανιήλας λέει:

    Δεν συμφωνώ. Είναι σωστά όσα αναφέρεις αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να στέλνουμε μηνύματα οικολογικής συνείδησης στους συνανθρώπους μας. Είναι πολλοί μεταξύ μας που δεν ενδιαφέρονται για το περιβάλλον και προφανώς δεν θα λυθεί το πρόβλημά μας με το να αλλάξουν αυτοί συμπεριφορά, αλλά θα γίνουν και αυτοί ένας ακόμα κρίκος που θα πιέσει του αληθινά υπεύθυνους να αλλάξουν.
    Δεν νομίζω ότι δηλαδή προσδοκούμε να σωθούμε από την οικονομία μιας ώρας … απλά είναι ένα μήνυμα. Και επιπλέον τελικά ποιοι είναι αυτοί οι άλλοι που πάντα φταίνε; Δεν είμαστε εμείς, δεν είναι οι γείτονες, οι συνάδελφοι μας και τα παιδιά μας; Όλοι αυτοί δεν πρέπει να αποκτήσουν οικολογική συνείδηση; Τέτοια μηνύματα συνεισφέρουν σ’ αυτό το σκοπό. Γι’ αυτό ας συμμετάσχουμε όλοι…

    Μου αρέσει!

  10. Ο/Η tsougdw λέει:

    Σιγά μην κλείσω τα φώτα!! Πολύ ανούσιο μου φαίνεται!!! Στην καλύτερη περίπτωση χαζοαμερικανιά. Δηλαδή άμα τα κλείσω για καμία ώρα μετά θα πρέπει να νιώθω και υπερήφανη, ότι έκανα κάτι καλό για την Γη???

    Μου αρέσει!

  11. Ο/Η Theo λέει:

    Αγαπητέ Σταμάτη, μοναδικέ διαφωνούντα, με τον τρόπο αυτό δεν αποκτιέται οικολογική αλλά ένοχη συνείδηση! Εξισώνονται οι καταστροφείς του περιβάλλοντος και οι ενεργοβόρες κι ασύδοτες επιχειρήσεις με σένα και το σπίτι σου. Συμφωνείς να καταστείς συνένοχος σε μια καταστροφή για την οποία δεν φταις. Το κάνουμε σε τόσα άλλα και γινόμαστε συνένοχοι (με την ψήφο, την αδράνεια κλπ) μην το κάνουμε και εδώ, τρώγοντας άκριτα ό,τι αρλούμπες μας σερβίρουν. Ο τρόπος για να σωθούν τα παιδιά μας δεν είναι να σβήσουν τα φώτα κι αυτό το ξέρουμε όλοι καλά. Και κυρίως εκείνοι…

    Μου αρέσει!

  12. […] Posted by as Πολιτικη Aπό τον Κώστα Ασημώνηhttps://asimonis.wordpress.com Nα μη ξεχασω……. […]

    Μου αρέσει!

  13. Για τις ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΕΣ ΧΙΟΝΟΠΤΩΣΕΙΣ για πολλοστή συνεχή χρονιά και στα 2 ημισφαίρια:
    http://gr.snow-forecast.com/maps/dynamic/globalrot
    -Επιλέξτε Χάρτη Καιρού Βάσης: Accumulated Snowfall.
    ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ-AYTAPKEIA-αποθέματα πότε, όταν ΝΑΣΑ-CERN έχουν αναγγείλει μεγάλες ΠΑΓΩΝΙΕΣ (http://www.youtube.com/watch?v=ZlZY8r_3wlg) και άλλοι μάλιστα έχουν ανακοινώσει ότι περιμένουν ΠΟΛΥΕΤΗ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑΚΟ ΧΕΙΜΩΝΑ;;; (http://www.youtube.com/watch?v=4WC27VxrksE) http://www.youtube.com/watch?v=s13iwp317ok

    Μου αρέσει!

  14. Ο/Η pentanostimi λέει:

    οχι δεν θα σβήσω τα φώτα!

    Μου αρέσει!

  15. Ο/Η Αθανασία λέει:

    Γειάσου καλέ Ασημώνη…έ,δίκιο έχεις….έχει γίνει αρκετά γελοία η όλη υπόθεση,με αυτό το θέμα..σαφώς κ κανείς ΔΕ θα γίνει οικολόγος,ή δε πρόκεται να φανεί ότι έχει..οικολογικές ανυσηχίες..χρειάζεται πάρα πολύ δουλειά γιανά επανέλθει?εάν επανέλθει η γή…ποτέ μετά τη τεράστια καταστροφή που της έχουμε κάνει,με την αναισθησία,την ανευθυνότητα κ τη βλακεία μας…..κ όχι μόνο να κλείσουμε για λίγο τα φώτα….καλησπέρες…

    Μου αρέσει!

  16. Ο/Η Giannis kapetanj λέει:

    EGO 8A TA KLEISO FOTA.NTROPIIII SAS ALITES…

    Μου αρέσει!

  17. Ωραίος!
    Πέρνα αν θες κι απο μένα που το έχω κάνει θέμα μια βδομάδα τώρα.
    (θα γελάσεις πάντως)

    Μου αρέσει!

  18. […] σας, θεωρώντας πως έχετε κάνει το χρέος σας. από το asimonis Share and […]

    Μου αρέσει!

  19. Ο/Η tougo λέει:

    εμένα πάντως θα μου άρεσε να ξεφορτωνόμασταν το φαινόμενο της φωταψίας έστω και για μια ώρα από την Αθήνα…μπας και καταφέρουμε να δούμε λίγο ουρανό και να κάνουμε σεξ κάτω από τα αστέρια.

    ότι αφορά την φύση προσωπικά ήδη καταβάλλω την μέγιστη προσπάθεια που θα μπορούσα και συνηδειτα δεν χρειάζεται να κλείσω τα φώτα για αυτό.

    Μου αρέσει!

  20. Ο/Η asimonis λέει:

    Σας ευχαριστω ολους μαζι και τον καθενα ξεχωριστα. Εσας που διαβασατε αυτο το αρθρο, εσας που το σχολιασατε και φυσικα εσας που το αναδημοσιευσατε!!!

    Μου αρέσει!

  21. Ο/Η K.S. λέει:

    Αγαπητέ tougo,

    Είπατε σεξ?
    Κάτω από τα αστέρια κιόλας?
    Υπάρχει ακόμη αυτό το concept στο μυαλό των Αθηναίων?
    Διαβάστε παρακαλώ ξανά τον τίτλο της ανάρτησης…
    Μήπως είναι καλύτερα να το βάλουμε και αυτό το ζήτημα κάτω από το «Να μην ξεχάσω»?

    Σταύρος Κυριαζής

    Μου αρέσει!

  22. Ο/Η tougo λέει:

    @KS
    απλά ήθελα να πω ότι αυτός είναι καλύτερος λόγος να κλείσεις τα φώτα από το παριστάνεις ότι σώζεις τον πλανήτη.

    Μου αρέσει!

  23. Ο/Η tzonakos λέει:

    Κι εγω πάμφωτος ήμουν το Σάββατο βράδι.
    Και συμφωνώ με το σκεπτικό σου Ασημώνη, όσο και αν το να περνάνε κάποια οικολογικά μηνυματάκια στον κόσμο δεν ειναι κακό.
    Απο κει και περα μια αντίδραση του στυλ ‘ κάντε μια ωρα συγκέντρωση με κεριά στις πλατείες’ θα μου φαινόταν καλύτερο, η ‘κάντε μια ωρα γυμνοί ποδήλατο στην πλατεία’ πιο διασκεδαστικό.
    Πόσοι απο όσους σβήνουν μια ωρα τα φώτα κάνουν ποτιδήποτε άλλο οικολογικά σωστό όλο τον υπόλοιπο χρόνο και να μου εξηγήσει κάποιος τι να σκεφτώ για τον συμπολίτη μου που ισως έσβησε τα φώτα του το Σάββατο αλλα οταν του εκανα μια ευγενική παρατήρηση για κάτι χαρτάκια που πέταξε στο πεζοδρόμιο με έβρισε κι απο πάνω ;

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

