Μου το στειλε ο Νικος!

4 responses »

  1. Ο/Η hfaistiwnas λέει:

    Δεν έχω άλλη επιλογή.. χαχαχα

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η koyklitis λέει:

    Καταρχήν δεν βλέπω πουθενά τρακόσους εκεί μέσα. Μετά, αυτό με τους τρακόσους είναι ένα ανέκδοτο κρύο και ύποπτο, αφού βάζει στο ίδιο τσουβάλι τους Τσοχατζόπουλους με τους υπόλοιπους, που βέβαια δεν είναι όλοι απατεώνες.
    Αν στείλουμε τους τρακόσους στην ανακύκλωση με ποιους θα τους αντικαταστήσουμε;
    Ερώτημα στο φίλο που σου τόστειλε…

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η ΘΕΟΔΟΣΗΣ λέει:

    Τους 300 δεν τους θέλουμε, τον Πρωθυπουργό (είτε ΓΑΠ είτε Παπαδήμο) τον σκυλοβρίζουμε, ο Γερμανός Επίτροπος που μας προτείνει η Μέρκελ μας προσβάλει βάναυσα την εθνική μας αξιοπρέπεια, τί θέλουμε επιτέλους;;;

    Μου αρέσει!

  4. Εγώ φίλε μου Ασημώνη είμαι τυχερός γιατί έχω Macintosh…
    Έχω και επιλογή Secure Empty Trash…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

