μητσοτακης πεσιμο-χεσιμο

Kατ’ αρχην χρονια πολλα και καλη χρονια σε ολους!

Θα μου πει τωρα καποιος «ωραιο θεμα βρηκες ρε φιλε για να μας ευχηθεις». Τι να κανω ομως; Ειναι το πουλεν μου, η τελευταια πηγη εμπνευσης μου! Απο την αλλη ποσο καλη μπορει να ειναι μια χρονια που εκτος ολων των αλλων τελειωνει σε 13 και ξεκινα με Μητσοτακη δεν ξερω, αλλα λεμε τωρα….

Κανονικα τωρα θα επρεπε να γραψω κατι του τυπου: » περα απο το χιουμορ και την σατιρα ας ευχηθουμε στον ανθρωπο να ειναι γερος και υγιης κτλ κτλ κτλ», αλλα ρε παιδια δεν μου βγαινει! Με τιποτα ομως.

Και αυτο οχι γιατι δεν τον συμπαθω αλλα πρωτον γιατι θα ειναι γερος ετσι κι αλλιως ανεξαρτητως των ευχων μας και δευτερον μοιαζει σχημα οξυμωρο.

Με το χερι στην καρδια, σκεφτειτε εκεινη την μερα που τελικα αυτος ο ανθρωπος θα πεθανει (οοοοοταν και ααααααααμα ερθει αυτη). Το ακουτε π.χ. στο ραδιοφωνο και το λετε στην παρεα σας που δεν το εχει μαθει ακομη. Με το χερι στην καρδια ειπαμε ετσι; πειτε μου ποιες θα ειναι οι αντιδρασεις τους;;;; Δεν θα γελασουν; Αρχικα σιγουρα δεν θα το πιστεψουν. Και αν ακομη το πιστεψουν ποσα ανεκδοτα θα κυκλοφορησουν την ιδια μερα;

Τελειωσε, Μητσοτακης και θανατος ειναι ενοιες αντιθετες!

Δεν ξερω αν σημερα εχει προβλημα ο Mozila αλλα την ωρα που ανεβασα την φωτογραφια …….ω ναι, κολησσε!  Και πριν λιγο συναδερφος μπλογκερ επαθε το ιδιο πραγμα τρεις φορες οταν εκανε αυτην την αναρτηση

Ξερω, ξερω…..απλα ετυχε!!!

 

 

3 responses »

  1. Ο/Η jim λέει:

    Απίστευτος!! χαχα, Ο Μητσοτά πρέπει να ανακυρηχθεί παγκόσμιος,δηλ. διαπλανητικός ευεργέτης,ειναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ λόγος που δεν εκπληρώθηκε η προφητεία των Μαγια,Αν τελειωνε ο κοσμος θα έπρεπε να τελειωσει και ο Μοτσοτάκης οπότε τι να λέμε τώρα,respect η ανθρωπότητα του χρωστα ΤΑ ΠΑΝΤΑ!! καλημερα γράφε μας λείπεις!

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η jim λέει:

    Ορκιζομαι οτι μου χάλασε το PC μου (γραφω απ το Laptop) Κωστα χωρίς ΠΛΑΚΑ,σβησε το παραπάνω σχόλιο….

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

