4ο

2 responses »

  1. Ο/Η xxxoulio λέει:

    Μην καλύπτεις τον δημιουργό του γραφικού με την λεζάντα σου φίλε μου…

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η asimonis λέει:

      Ειναι το τελευταιο που θα εκανα! Εχω μαλωσει γι αυτο. Βρηκα την εικονα μεχρι και το 3ο μνημονιο, (με σβησμενη την υπογραφη του δημιουργου με καφε χρωμα, φαινεται αυτο) και απλα προσθεσα το κομματι του 4ου μνημονιου. Αν ξερεις τον δημιουργο σε παρακαλω πες το μου για να το αναφερω. Αλλωστε ειμαι απο τους λιγους και μαλιστα απο πολυ παλια, που εχω δημιουργησει κατηγορια «Το ειδα αλλου και μ΄αρεσε» στην οποια οχι απλα εβαζα το ονομα του δημιουργου αλλα και λινκ για παραπομπη.

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

