7
Εδω ειμαστε λοιπον, στο νεο μας σπιτι , στην WordPress και παλι! Για καλη μου τυχη καταφερα και ανεκτησα το αρχειο του μπλογκ, χανοντας μονο τους μηνες Μαιο, Ιουνιο και Ιουλιο 2009. Παλι καλα…. Μετα απο εικοσι περιπου μερες επανερχομαστε σε κανονικους ρυθμους. Βεβαια το νεο μας σπιτι δεν ειναι ακομη στην τελικη του μορφη, (μας πετυχατε στα «μαστορεματα» ) αλλα μεταξυ ΦΙΛΩΝ υπαρχει κατανοηση. Και ΦΙΛΩΝ με κεφαλαια γραμματα γιατι οι φιλοι στα δυσκολα φαινονται και εγω διαπιστωσα περα για περα, οτι στην μπλογκοσφαιρα εχω πολλους και καλους φιλους. Που να πρωτοσταθω; Στα mail συμπαραστασης, στις αναφορες στα δικα σας μπλογκ, στις δημοσιευσεις των εικονων μου, στο οτι με κανατε ακομη και συγγραφεα των δικων σας μπλογκ;;;;; Ειναι αδικο νομιζω να αναφερθω ονομαστικα σε ολους αυτους που με βοηθησαν γιατι σιγουρα καποιον θα ξεχασω και αυτο δεν το θελω καθολου. Ενα μεγαλο ευχαριστω σε ολους σας απο τα βαθη της καρδιας μου. Επισης ενα μεγαλο ευχαριστω και στην Μαρια Μυστακιδου , δημοσιογραφο της Ελευθεροτυπιας, η οποια ειναι παντα κοντα στους μπλογκερς και σημερα δημοσιευει το παραπανω αρθρο στο οποιο μαλιστα μου δωσε και το βημα για να εκφρασω την δικη μου αποψη. Να εισαι καλα Μαρια! Ενα μεγαλο ευχαριστω και στον Θωμα, ο οποιος φιλοξενησε επι δυο χρονια το μπλογκ μου στην σελιδα του παρεχοντας μου απειρες συμβουλες ,προσωπικο χρονο και δουλεια. Και φυσικα ενα μεγαλο ευχαριστω σε εσας τους επισκεπτες , που χωρις να εχετε καποιο μπλογκ περνατε και τα λεμε καθημερινα.
Ολοι εσεις λοιπον, μου δωσατε την δυναμη να συνεχισω. Και πλεον θα το κανω οριστικα απο εδω.
Κλεινω με ενα βιντεο που ειδα στο Φρεσκο Πραμα και εκφραζει απολυτα οσα εζησα τις τελευταιες ημερες.

Ένα σχόλιο »

  1. Ο/Η Greek Rider λέει:

    Καλή συνέχεια και χωρίς λαχτάρες από εδώ και πέρα.

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η αντωνης λέει:

    Αντε, ωραια!

    Καλη συνεχεια στις εμπνευσεις!

    Να ‘σαι καλα!

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η jim jaras λέει:

    Καλοριζικος…

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η nektarios λέει:

    welcome back mr asimonis!!

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η trelokouneli λέει:

    Καλορίζικος καλοτάξιδος και όλα τα καλα φιλαράκο!! ΜΕταξύ μας κιόλας το νέο look «αγγίζει την τελειότητα» που λέει και ο Τόκος!!

    Μου αρέσει!

  6. Ο/Η BUSY BEE λέει:

    Back to the future…λοιπόν.
    Welcome!

    Μου αρέσει!

  7. Ο/Η poulitaria λέει:

    welcome back…me perisotero zilo kai pa8os!!

    Μου αρέσει!

  8. Ο/Η ΘΕΟΔΟΣΗΣ λέει:

    Καλορίζικο Κωστή!!! Εύχομαι όλα να πάνε καλά πλέον!!!

    Μου αρέσει!

  9. Ο/Η Showbitch λέει:

    Καλώς ήρθες και πάλι, σιδεροκέφαλος! Έτσι όπως το πάνε μάλλον βλέπωνα ερχόμαστε όλοι κατά wordpress μεριά. Καλό απόγευμα…

    Μου αρέσει!

  10. Ο/Η Coriolanos.. λέει:

    Welcome back μεγαλε!!

    Ευχομαι το καινούριο σου σπίτι να σε βγεί πιο φιλικό και φιλόξενο..

    Καλή συνέχεια!

    Μου αρέσει!

  11. Ο/Η bloopers λέει:

    αν επικοινωνήσεις με μέηλ, θα σου πούμε τους δυο λόγους για τους οποίους η Google ρίχνει blogs και δεν τα ξανανεβάζει ποτέ. Δεν το γράφω εδώ για να μην γίνει εκμετάλλευση.

    Μου αρέσει!

  12. Ο/Η spyros1000 λέει:

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ…
    ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ,ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΟΥΝΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ…
    ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΦΙΛΕ………………

    Μου αρέσει!

  13. Ο/Η zeidoron λέει:

    Καλησπέρα!Εύχομαι καλά ταξίδια και μακάρι ο νέος ωκεανός που σε φιλοξενεί να μην έχει τις φουρτούνες του προηγούμενου!

    Μου αρέσει!

  14. Ο/Η logoplokies λέει:

    Καλή συνέχεια με περισσότερες επιτυχίες. Λογοπλόκος

    Μου αρέσει!

  15. Καλορίζικος και γραφτούς στα και να τα λέμε.

    Μου αρέσει!

  16. Ο/Η asimonis λέει:

    Να ειστε καλα ολοι σας.
    Για καποιο λογο αρκετα απο τα σχολια σας δεν εμφανιστηκαν κατευθειαν αλλα περιμενανε δικη μου εγκριση. Δωστε μου λιγο χρονο να το κοιταξω………..

    Μου αρέσει!

  17. Ο/Η theodore λέει:

    Εύχομαι το καινούργιο blog να σκίσει ακόμα περισότερο.
    Και…καλό κουράγιο γιατί φαίνεται κάποιους έχεις ενοχλήσει.(Λέγε με και…Δρακουμέλ).

    Μου αρέσει!

  18. Ο/Η PIAZZA del POPOLO λέει:

    Άντε καλοτάξιδος…

    Μου αρέσει!

  19. Ο/Η wert01gf λέει:

    Λες ο επίτιμος να σε κυνηγάει τόσο; (Χα!)
    Του έχεις μια αδυναμία πάντως, δεν μπορείς να πεις.
    Γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε; (Χα!²)

    Μου αρέσει!

  20. Ο/Η Νικόλας λέει:

    Άντε καλή αρχή για ακόμη μια φορά ρε Ασημώνη!
    Ελπίζω να μη χρειαστεί να ξαναλλάξεις στέγη, γιατί η μετακομίσεις είναι εκνευριστική κατάσταση…

    Μου αρέσει!

  21. Ο/Η asimonis λέει:

    Να στε καλα…..(λετε να φταει ο επιτημος;;;;; Δεν το χα σκεφτει!! )

    Μου αρέσει!

  22. Ο/Η paullina λέει:

    Καλορίζικος , τώρα ελπίζουμε ακόμα περισσότερη σάτυρα στα εξαιρετικά σχόλια σου.
    Εμείς πιστοί θαυμαστές σου πάντα ,εδω αλυσοδεμένοι να σε διαβάζουμε , να χειροκροτάμε ,και να συμφωνούμε «η να διαφωνούμε , σε γόνιμο και δημοκρατικό διάλογο

    Μου αρέσει!

  23. […] εδω το πολυ ενδιαφερον αρθρο της Ελευθεροτυπιας για το […]

    Μου αρέσει!

  24. Ο/Η tzonakos λέει:

    Aντε επιτέλους βρήκα πού θα σε βρίσκω πια !
    Εισαι διασημώνης το ξέρεις ; Διάσημος.

    Μου αρέσει!

  25. Ο/Η asimonis λέει:

    Χαχαχαχα

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε