001
Σημερα εδωσαν το πρωτο τους παιχνιδι και τα Τριτωνακια junior με την Ακαδημια του ΠΑΟΚ Σταυρου. Παιδια ηλικιας απο 5 εως 8 χρονων και μια πραγματικη γιορτη του ποδοσφαιρου. Για την ιστορια τα Τριτωνακια νικησαν με 7-0 αν και το σκορ ειναι το τελευταιο που μετραει σε αυτα τα παιχνιδια….

Ένα σχόλιο »

  1. Ο/Η hfaistiwnas λέει:

    Μπράβο στα μικρούλια!

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η ΘΕΟΔΟΣΗΣ λέει:

    Μπράβο στα παιδιά σας !!!

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η hamomilaki λέει:

    Αναδημοσιεύτηκε με όλη μας την αγάπη
    στο Χαμομηλάκι

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η asimonis λέει:

    Να στε καλα παιδια. Χθες το πρωι ημουν στο γηπεδο του Σταυρου και εβλεπα αυτα τα παιδια να παιζουν μπαλα και το βραδυ πηγα στο Χαριλαου και ειδα τον Αρη με την ΑΕΚ. Καποια εκκατομυρια ευρω απεναντι σε μερικα παιδικα χαμογελα. Φανταζομαι ξερετε ποιος νικησε……….

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η Stepas λέει:

    Πολλά μπράβο στα παιδιά και σε όσους είναι δίπλα τους! Πάντα με συγκινούν τέτοιες προσπάθειες!

    Μου αρέσει!

  6. Ο/Η tolis λέει:

    Μπράβο παιδιά,άντε και στον ηρακλή μπας καιβάλουμε κανένα γκόλ

    Μου αρέσει!

  7. Ο/Η Aσημωνης λέει:

    Γεια σου φιλε Στεπα!
    Βρε καλως τον Τολη! Πως περασες στα ….Τρικαλα;;;;

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε