Μου το στειλε η kodesina!

Ένα σχόλιο »

  1. Ο/Η hfaistiwnas λέει:

    Πλάκα κάνεις;;;;;
    Αχ μία καρφίτσα στην κοιλίτσα να κάνει μπαμ χρειάζεται!!!!

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η taxidromos λέει:

    Δεν είναι να ασχολείσαι μαζί του…

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η Jim P λέει:

    Συγνώμη, Αυτό το Κτήνος πως ζει ακόμα; δεν τα έχει πατημένα 60; τόσο λίπος και κάπνισμα; ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ ΨΌΦΑ ΡΕ ΑΡΧΙΚΟΠΡΙΤΗ.

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η Ἀπόστολος λέει:

    Πατημένα τὰ 70. Ἔτος γεννήσεως τὸ 1938.

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η Δημήτρης λέει:

    ποιος ασχολειται με το πουρο οταν βλεπεις τη κοιλια του…δεν εχω δει χειροτερη κατασταση. Νομιζεις οτι ειναι στο αμην να σκασει…

    Μου αρέσει!

  6. Ο/Η ΝΙΚΟΣ λέει:

    ΟΧΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΥΧΕΣ . ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΚΟΠΡΙΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΟΡΦΑΝΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΚΟΠΡΙΤΑΚΙΑ;

    Μου αρέσει!

  7. Ο/Η Jim P λέει:

    Για να σκεφτώ… εμμμμ; ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

  8. Ο/Η Πέτρος Κ. λέει:

    Όλοι μαζί τα καπνίσαμε.
    Όλοι μαζί θα πληρώσουμε το πρόστιμο
    Και επειδή αυτός έχει ασυλία ποιος μένει να το πληρώσει;;;

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε