Ο Αµερικανός δρ Marc Faber, γκουρού των επενδύσεων, ολοκλήρωσε τη µηνιαία αναφορά του µε τα παρακάτω σχόλια:

«Αν ξοδεύουµε τα χρήµατά µας στα (σούπερ µάρκετ) Wal-Mart, αυτά καταλήγουν στην Κίνα. Αν τα ξοδέψουµε σε βενζίνη, πάνε στους Αραβες. Αν αγοράσουµε PC, πάνε στην Ινδία. Αν αγοράσουµε φρούτα και λαχανικά, πάνε στο Μεξικό, την Ονδούρα και τη Γουατεµάλα. Αν αγοράσουµε καλό αυτοκίνητο, πάνε στη Γερµανία. Τίποτε απ’ αυτά δεν βοηθάει την αµερικανική οικονοµία. Ο µόνος τρόπος να κρατήσουµε τα λεφτά εντός συνόρων είναι να τα ξοδέψουµε σε πόρνες και µπίρες, γιατί αυτά είναι τα µόνα προϊόντα πια που παράγονται στις ΗΠΑ… Εγώ κάνω ό,τι µπορώ»!

Λοιπόν… Στην Ελλάδα οι µπίρες είναι γερµανικές και οι πόρνες Ρωσίδες, Ουκρανές κ.λπ. Να γιατί δεν πάει µπροστά αυτός ο τόπος!

Ένα σχόλιο »

  1. Ο/Η hfaistiwnas λέει:

    Σωστός και αυτός!!!

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η ΘΕΟΔΟΣΗΣ λέει:

    Έτσι εξηγούνται όλα!!!

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η tzonakos λέει:

    Ναι ! όντως, χαχαχ, για πόρνες δεν ξέρω, πάντως κατι ελληνικές μπύρες υπάρχουν. Πώς έλεγε «λεφτά υπάρχουν» ; … ε πες «μπύρες υπάρχουν και όλο και κάποιο μουνί θα βρεθεί»

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η ΝΙΚΟΣ λέει:

    ΕΜΕΙΣ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ .ΚΑΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΣΚΟΤΩΝΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ

    Μου αρέσει!

  5. […] Ασημώνης… Recommend on FacebookTell a friend This entry was posted in Αποψεις-Σχόλια. […]

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε