Oλοι μας θυμόμαστε αυτή τη περίφημη φωτογραφία.

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ:

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ:

Τώρα που θα γίνουν περικοπές θέσεων εργασίας,

ο Μαλάκας θα πάει σπίτι του…

Ένα σχόλιο »

  1. Ο/Η hfaistiwnas λέει:

    Ε ναι.. τώρα πια..

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η taxidromos λέει:

    Καιρός ήταν…

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η taxidromos λέει:

    Τρύπες θα ανοίγουμε τώρα…

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η the elf at bay λέει:

    Χα,χα όλη η Ελλάδα σε μια φωτό!

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η zoyzoy λέει:

    Καλημέρα!
    Χαίρομαι που το δημοσίευσες :))

    Τα θαλασσινά μου!

    Μου αρέσει!

  6. Ο/Η Νίκος λέει:

    ναι αλλά αυτός ο μαλάκας πλήρωνε τους μισθούς τους και έβγαζε και την όποια δουλειά του φόρτωναν
    τώρα να πους δω που δεν θα υπάρχει μαλάκας να τους πληρώνει και να τους δουλεύει τη θα κάνουν

    Μου αρέσει!

  7. Ο/Η ΘΕΟΔΟΣΗΣ λέει:

    Μήπως ο «μαλάκας» ήταν συμβασιούχος κι οι υπόλοιποι μόνιμοι;;; Κι αν στην πορεία έγινε κι αυτός μόνιμος, μήπως τώρα είναι άλλος ο «μαλάκας»;;; Πάντως η φωτό τα λέει όλα πολύ εύγλωτα κι είναι πανεύκολο να βγουν συμπεράσματα!!!

    Μου αρέσει!

  8. Ο/Η Ασημωνης λέει:

    Ολα τα λεφτα ειναι η φωτο!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε