Αν υπαρχει καποιο σχεδιο, αυτο εχει να κανει με την παραταση της κρισης και την εξαθλιωση του ελληνικου λαου!

Πριν δυο χρονια πιστευα πως ολα γινονται για να φτασουν τα επιπεδα των μισθων στα 400-500 ευρω και μετα να ερθουν 4-5 πολυεθνικες που θα εχουν εξασφαλισει φτηνο εργατικο δυναμικο. Τωρα πιστευω πως το μονο που θελουν ειναι να μας εξοντωσουν! Ποιοι;;;  Δεν ξερω…..Γιατι;;;; Παλι δεν ξερω….

Δουλευα σαν τον μαλακα ενα καλοκαιρι για να βαλω υγραεριο στο αμαξι μπας και γλιτωσω κανα φραγκο και μια εβδομαδα αφου το βαλα…..στα υψη το υγραεριο λενε! Τωρα θα μου καποιος δεν φτανει που δουλευες μιλας κιολας! Ε, ειναι κι αυτο….

Α, ειμαι και τριτεκνος….Τερμα το επιδομα! Πρεπει να πω στην μικρη να τα μαζευει σιγα-σιγα….Τρια χρονων εγινε καιρος να δει τι θα κανει στην ζωη της!

Ανεβηκαν θεαματικα τα ποσοστα της Χρυσης Αυγης λεει….Και που το παραξενο;;;; Στις επομενες εκλογες θα την ψηφισουμε ολοι!

Πηρα μερικα mail με παραπονα γιατι λεει εκοψα τις αναρτησεις. Με τι κουραγιο ρε παιδια να αναρτησω ανεκδοτα και αστειες φωτογραφιες;;; Ποιος εχει την διαθεση να γελασει;;;  Απλα δεν μου βγαινει και δεν προκειται να το κανω απλα για να το κανω…..

Ένα σχόλιο »

  1. Ο/Η hfaistiwnas λέει:

    Έχεις δίκιο.. μας έχουν ρίξει την ψυχολογία τελείως..

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η mitsos λέει:

    Xρυσή Αυγή ; Γιατί για να ψηφίζει μαζί με την ΝΔ ; Βλέπε ΠΑΕ,ΑΓΡΟΤΙΚΉ κλπ .
    Δεν θες ΣΥΡΙΖΑ; Ψήφισε Ανταρσύα,ΚΚΕ , Καζάκη, όχι όμως τους φονιάδες του συστήματος…

    ΥΓ
    Μας βάλανε στην δουλειά κωλόχερο γιατί μιλήσαμε μεταξύ μας για τις μειώσεις
    που μας κάνανε.Εδώ μπορώ να τα γράψω άραγε ή θα το ψάξουν και αυτό ;

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η armenaki λέει:

    Δεν έχεις και άδικο αλλά αν δεν ξεφεύγουμε και λίγο πως θα την βγάλουμε??
    Με ειδήσεις και Τούρκικα πάμε κατευθείαν για φούντο!

    Φιλιά θαλασσινά και κουράγιο όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε!

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η mikros fokion λέει:

    Και δουλευες και πληρωνοσουν; Πολυτελειες αγαπητε μου… ετσι θα σωθει η χωρα;
    οχι ομως και χρυση αυγη… περα απο το γεγονος οτι ειναι το απολυτο στηριγμα του συστηματος δεν ειναι και πως να το πω αισθητικα οκ… κυβερνητες με σβαστικες και κομμενα κεφαλια αριστερων στα χερια… μπρρρ…
    τωρα για συριζα… ειναι το επομενο ανεκδοτο αντιστασης και αντισυστημικου κομματος… χαλια ασημωνη… χαλια….

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η Καλε μου φιλε λέει:

    Γονατισε χαλασμενη μπουγατζα ετσι αξιζει να ζεις γονατιστος.Τοσα χρονια εισουν ο στυλος της σαπιλας και τωρα που ηρθε η ωρα του λογαριασμου θα σε σωσουν τα χρυσα αυγα,σκατο Νεοελληνα τα αξιζεις και τα πα8αινεις και οχι μονο εσυ αλλα 3 γενιες παρακατω, το ποσο χαιρομαι που σε διαβαζω γονατιστο,δεν μπορεις να καταλαβεις.

    Μου αρέσει!

  6. Ο/Η marios λέει:

    Ελπιζω να κανεις χιουμορ για την χρυσαυγη, ή τελος παντων μη μιλας εκ μερους και των αλλων λεγοντας «…Στις επομενες εκλογες θα την ψηφισουμε ολοι!…»

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε